Klachtenpagina

We begrijpen dat het vervelend is als je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. We streven ernaar om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en een passende oplossing te bieden. Als je een klacht hebt, kun je deze per e-mail indienen via: info@vulderstrading.nl

Onze toegewijde medewerkers van de afdeling 'klachtenafhandeling' zullen de klacht zorgvuldig bekijken en streven naar een oplossing die voor alle partijen bevredigend is. Zodra wij de klacht hebben ontvangen, sturen wij je een bevestiging. Binnen 14 dagen na ontvangst zullen wij inhoudelijk reageren op de klacht. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan houden we je hiervan op de hoogte.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vuldertrading.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bedankt voor je begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,

Team Vulders Trading